09.47

God morgon god mooooorgon, jag har faktisk varit vaken sen halv 8  Inte dåligt va? Jag hann till och med fixa mig på en halv timme, tro mig det är rekord!  Så nu sitter jag och väntar på att serveringen ska börja, struntade i första lektionen ^^ Hade tänk att jag skulle få tag i min lärare innan vi börjar men det vet man aldrig om man lyckas med, haha!

Idag ska jag som sagt träna på KMTI med min kompis Anna och sen ska vi mysa till det med mat och några bra filmer, tänkte skräck och komedi  Det finns ju verkligen inget bättre!!
Ang filmen som jag såg igår så tyckte jag faktisk den va bra! Den va rolig ^^





Mitt snygga halsband och örhänge (som inte syns men det är en vit fjäder) kommer från H&M, tightsen kommer från Åhlen´s och tröjan med  Jag körde på en fläta och lite smink, en slapp fredag

Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en trevlig helg! :)

2011-02-11 @ 14:35:34
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0