Bitches im baaack ;)


Guuud vilken helg.. det har varit någonting hela tiden!!

I fredags så gick jag och Anna ut och festade (ovärd kväll enligt mig ) kom hem vid halv 2 och gjorde mig hamburgare med pommes muuums

På lördag så vaknade jag klockan 2 och skulle till mig farfar som fyllde 80 klockan 5 så pappa skulle komma vid 3, lite panik och sprang in i duschen och fixade mig. Jag skulle blogga innan jag åkte men det hann jag inte och min mobil krånglar så jag kan inte logga in på några internet sidor

Idag så är jag i Arvika (har varit i Ekshärad och Karlstad, känns som halva Sverige..) och jag har inte träffat pojken på jätte länge så idag ska han få all uppmärksamhet, får skriva imorgon på alla hjärtans dag

Ha det fett tills vi hörs igen, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0