...

Jag har funderat i 4 timmar om jag ska orka röva mig till gymmet och träna eller om jag ska feta mig och (kanske) träna imorgon ist. Svårt beslut vilar på mina axlar..!

och till er som undrar varför jag säger att man inte ska slösa pengar på gym för det är dyrt osv men så går jag själv på gym så betalar jag inte gymmet och jag är inte där för "nöjes" skull men när jag ändå är där så får jag träna lite vad jag vill men det huvudsakliga är inte för att jag ska "gå ner i vikt" eller nåt liknande så ni inte tror jag har en dubbel moral


Eftersom inte jag har någon snygg bild på mig när jag har tränings kläder och tränar så får jag ta det jag har.. Tycker den också är rätt snygg, kanske bara är jag!?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad tycker du - vackert eller tråkigt med budskapsord?

Hoppas du har en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0