?

Nu är jag hemma i Karlstad igen. Jag tycker det är skönt att vara borta men älskar att komma hem till sitt eget igen (även om min nuvarande lägenhet är pytte) är det allra skönaste!
Jag flyttar ju om en vecka lite drygt, ska bli så kul och skönt!! Nu delar jag och min pojkvän på en liten etta liksom, den som vi får är en 3:a Åh längtar som ett litet barn på julafton Jag ska givetvis visa allt vi ska köpa dit och allt jag ska ta med mig från min nuvarande Lite inrednings tips osv kanske, eller vad säger ni?

Måste bara säga att jag tycker det är lite små töntigt att fråga frågor i inlägg (kanske bara är jag) men iof så blir det mer inbjudande att kommentera när man frågar nåt, tänker inte fråga er nu om ni vill att jag ska fråga mer för skulle det bara vara patetiskt haha!



Jag är så vacker Puss mina små duvor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0