hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en dag på stan (egentligen kom vi hem för en timme sen men schh ) och hittade två snygga tapeter som vi kan tänka oss att ha i sovrummet men vi ska inte bestämma oss än, ska kolla lite i Arvika och se om det finns någon snyggare där Jag hittade två snygga tavlor som va jätte billiga, båda två för lite mer än 200 spänn!? How nice!! Sen käkade vi på MAX, jag åt en jäääätte god sallad, mums! Nu ska vi bara lägga oss och kolla på någon serie kanske (?) och jag ska försöka sova tidigt för jag har skola imorgon



Jag va ju tvungen att vara lite onyttig ^^


Snygga tapeten


En jätte stor tavla och en liten söt buddah tavla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0