mys med mig själv

Kollade precis på min nu favorit barn film!! JAG GRÄT TILL OCH MED, I know Jag är en liten softare

Jag känner hur lat jag blir när inte min pojkvän är hemma med mig, jag orkar inte laga mat, gå ut och gå, gå till affären, lägga mig tidigt... Jag ger mig själv dåligt inflytande, haha! Kom hem till mig my boo!! Jag får hoppas att han känner sig bättre imorgon och kommer till Karlstad då

In the mean time; imorgon ska jag till skolan klockan 12.00 och prata med min mentor sen gå till min idrottslärare sen är jag fri Kanske passar på att gå på stan och shoppar in veckans nyheter?  



Så bra film, LOVE IT!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Jaså tycker du det! Haha.

2011-02-15 @ 20:16:09
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0