school

Hello my dear dear friends  
Jag sitter i skolan, varit här sen halv nio.. helt otroligt att jag kom upp ^^ Jag är inte dålig jag! Jag skulle ju självklart ha uppdatera imorse MEN jag var tvungen att plugga för ett prov som jag ska göra antingen idag eller på måndag, det märks om läraren får tag i provet som en annan lärare har, att det ska vara så krångligt  

Jag somnade faktiskt jätte fort igår, like I always does  Min kärlek har så ont att han somnade inte förens typ 5 imorse så när jag vaknade var hans ögon helt blodsprängda, haha stackare

Dagens to do;

Sluta halv två
Träffa pojken och hitta saker till han och lägenheten
Åka hem och packa
Ta tåget till Arvika
Vara hos min mamma hela helgen


Reservation för att det kan bli ändringar  Jag får ladda upp bilder sen för just nu har jag inga, hehe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0