moooooorgon

God morgon? Haha. Man måste få sånna här dagar också (fast jag har haft en vecka, hehe ). Mimmi och hennes pojkvän är här med oss, dom kom igår och kanske stannar tills imorgon, beror på om dom hade nåt igår.

Igår kollade vi på Sanctum och den var faktisk riktigt bra!  Senare gick vi hem och kollade lite på True Blood och sen la oss vid 5-6 ungefär, vinade lite under kvällen också

Dagens planer är inget speciellt, ska åka till Bergvik och kolla runt och sen får vi se vad dagen erbjuder
Är ju sol och nästan varmt ute idag I LOVE!!

Outfit bild kommer lite senare när jag har kläder på mig

Bjuder på outfit bild från torsdagen då jag och min lilla sötnos hade 4 månader



Hade en liten vårig outfit



En jätte mysig fika på Wayne coffee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0