smink och allt där emellan

Jag testar ett nytt smink, kommer från The Body Shop och är hur lätt som helst! Jag har varit negativ för mineral foundation puder för det har inte funnits i "rena" märken. Jag använder BARA produkter som kommer från ex. The Body Shop, The Make Up Store, NuSkin och Lush. Från dom butikerna vet jag att det inte är mineral oljer (det är farligt för kroppen) i och köper inget smink, shampoo, balsam, tvål, scrubber, lotion och liknande från några andra ställen! Kroppen mår verkligen hur bra som helt av det! Alla som här vanliga märkena gör att huden inte andas och när man lägger på olika produkter på kroppen så skitar man ner den! Det här säger jag inte för att ni ska gå och köpa dyra saker! Produkter från dom affärerna som jag nämnde är lite dyrare men i stället för att en ansiktskräm räcker två månader så räcker dom upp till ÅTTA MÅNADER!! Jag har haft exempel haft min foundation i snart 8-9 månader!!! Inget skämt!

Klickar ni på dom olika affärerna så kommer ni in på deras hemsida och där står det även vart deras affärer finns

Så här ser det ut som jag köpte igår:



Sen det här har jag från andra märken, ni ser för det står på





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0